En lugn sommardag

Kan inte påstå att denna dag började så bra! Hade åkt på jordens huvudvärk under natten, var uppe och tog en tablett {den sista!} men den återkom på morgonen när jag klev upp :( Sebastian mådde väl inte så jättebra heller, så stackars Zacharias fick stå ut med två soffsittande föräldrar tills mormor Berit kom förbi och tog med honom ut. Det dröjde inte länge förrän jag själv klev utanför dörren, hade inte ro till att sitta inne i det fina vädret. Zacharias var väl omhändertagen och hade jätteroligt :) De satt ute på en filt i gräset tillsammans med några grannar och fikade :P Blev en hel del lek innan det var dags att gå och handla och vila lite. Till kvällen bjöd vi in mormor på middag, var riktigt skönt att sitta ute och jag fick även lite gjort i trädgården. Klippte ner rosbusken och lite andra växter + att jag vattnade allting. Det har inte och ska  ju inte komma något regn på ett par dagar så det behövdes :)
 
Imorgon ska vi ta oss en tur till Smultronstället tillsammans med syster och hennes barn. På kvällen blir det grillning hemma hos mamma och pappa :)
 
Snygga tröjan som kom på posten idag från farfar :) Kommer väl till pass imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback