Mina hjärtan!

Sitter nu i soffan efter en trevlig dag med syster :) Vi tog en snabb sväng på stan under förmiddagen, shoppade lite kläder till lill*n och kikade runt en stund :) Köpte oss en varsin sallad och gick hem till henne i väntan på att mamma/mormor skulle komma förbi en stund. Barnen lekte, vi åt, fikade och pratade. Grabbarna fick nya fina sandaler av sin mormor då deras fötter har växt så otroligt fort bara på en månad! De sandalerna jag köpte till Zacharias var stora i början av sommaren, nu är de nästan för små och då är ju mer än halva sommarn kvar :P Det tackar vi mormor för! :D De gick runt i dom och var så stolta så ;)
 
Blev självklart upphämtad av Sebastian när han hade slutat jobba. Kunde ju inte gå den där långa biten hem också, då hade kroppen sagt ifrån ordentligt. Hade skapligt ont redan hemma hos Carro :S Det är mycket som jag inte klarar av att göra nu för tiden, det är riktigt tungt och jag tycker att det har gått väldigt fort på slutet :/ Kroppen tar stryk direkt.. efter bara en kort promenad känner jag av foglossningen och jag får problem med att röra mig och minsta steg jag tar gör nått fruktansvärt ont :( Eftermiddagarna och kvällarna spenderar jag i soffan för jag känner mig helt förstörd. Nattetid knakar det och värker vid minsta lilla rörelse jag gör.. + att jag har en intensiv liten bebis i magen som verkar vilja pressa sig ut ur magen titt som tätt. Så var det inte alls med Zacharias, han var betydligt lugnare i sina rörelser under den här perioden :P Härom kvällen trodde jag att h*n var påväg ut ;) Svullnaden i kroppen har börjat komma, men det var ju som sagt bara en tidsfråga. Det blir ju varmare ute och jag blir ju inte mindre direkt :D Idag gick vi in i vecka 37 så om 2 veckor är du mer än välkommen lilla hjärtat :) ♡ Får inte heller glömma bort stora killen som blev hela 19 månader idag också :) Underbara unge! ♡
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback