När kommer våren till oss?

Nu är jag lagom trött på det svenska vädret. När man väl tror att våren är påväg så kommer det ännu mer snö!! :/ Blir ju inte bättre att man har mått dåligt de senaste dagarna heller {graviditeten}. Idag är första dagen den här veckan som jag inte varit sjukt trött eller illamående! Och det tackar jag för :D Kära mormor fyller år och jag var med och hämtade Zacharias från förskolan för första gången :) Imorgon blir det att både hämta och lämna då jag har semester. Jag och Sebastian ska nämligen till Stockholm på Jerry Williams konsert :) Hjärtat fyller 28 och det här är hans födelsedagspresent :) Det ska bli riktigt roligt att få komma iväg bara han och jag, men jag vet ju att jag kommer längta ihjäl mig efter Zacharias!! :S Men han kommer att ha det bra hos sin morfar och mormor :D

I alla fall... när vi kom hem från förskolan idag så hälsade vi på hos mormor. Vi hade köpt tulpaner och fikabröd så det blev ett riktigt kalas hemma hos henne :) Kändes lite som vår när hon satte ner blommorna i vasen och solen sken in genom fönstret. Dock slocknade den känslan så fort man tittade ut och såg snön :( Minns hennes tidigare födelsedagar då vi faktiskt suttit ute på hennes uteplats och ätit våfflor i vårsolen, i bara t-shirt! Haha, hur hade det sett ut idag i minusgraderna :P Får verkligen hoppas att den sista snön har fallit och att det snart blir vår!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback