Tiden rullar på!

Dagarna rullar på och bloggen ekar tomt som vanligt ;) Förstår inte hur de som driver "mammabloggar" har tid att uppdatera typ 2-3 ggr/dag!? Jag får vara nöjd om det blir så många gånger på en månad ;) men samtidigt kanske jag prioriterar annorlunda. Jag har andra intressen som jag hellre väljer framför bloggandet just nu :) 
 
Har hänt lite sen sist! Jag har spelat min första seriematch för säsongen, Cornelia växer så det knakar och Zacharias lär sig nya ord varje dag känns det som :) ♡ Vi har varit lite sjuka och jag klarade mig fram till igår då jag vaknade på morgonen och mådde jättedåligt :/ Haft feber och haft jätteont i halsen, knappt kunnat äta, prata eller röra huvudet.. som att jag skulle ha haft världens nackspärr. Men idag är det lite bättre så får hoppas att det börjar gå åt rätt håll :) 
 
Tiden går ju som sagt otroligt fort och det är endast 3 ½ vecka kvar till Cornelias dop och 6 veckor tills vår lilla kille fyller 2 år!!! Han börjar bli stor men är ändå så liten! ♡ Kan komma på mig själv ibland att jag förväntar mig för mycket av honom, men att jag sedan inser att han faktiskt inte är så gammal, min lilla kille! Han får växa upp lite för fort känns det som! Men han är så otroligt snäll mot sin lillasyster och jag smälter varje gång han är framme och klappar, pussar och kramar om henne :') Mina fina, underbara barn!! 
  
emeliieottosson@Instagram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback