Tillbaka ut i arbetslivet

Har nu påbörjat min tredje arbetsvecka och måste säga att det går riktigt bra! :) Trivs så himla bra på mitt jobb och har riktigt roligt tillsammans med mina kollegor! Det jobbigaste är ju helt klart saknaden efter mina barn :( Jag är ju van att vara med dom 24/7 så det är väl inte så konstigt heller! ;) Det som gör riktigt ont är när jag kommer hem sent, inte träffat barnen på hela dagen och dom ska gå och lägga sig direkt när jag kliver innanför dörren :/ Åh det är nästan så jag kan börja gråta för då måste jag ju vänta ända till jag slutar dagen därpå :( Ja det är inte lätt! Men jag kommer vänja mig... får jag hoppas, eller så blir det lite lättare med tiden! :) Vet ju att dom har det himla bra hemma med pappa under dagarna! :) 
 
Tyvärr har vi inte klarat oss undan basiluskerna!!! I torsdags i förra veckan började barnen bli snoriga och i helgen var det min tur :/ Peppar peppar har det inte blivit mer än så :P 
Ja, så nu vet ni att dagarna består av mycket jobb, mys med familjen och träning där i mellan ;) 
 
emeliieottosson@Instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback