Måndagen den 5:e augusti 2013 kl. 12:55

Idag fyller vår dotter 1 år.. jag kan fortfarande inte förstå att det är 1 år sedan förlossningen satte igång, 1 år sedan hon låg alldeles färsk på mitt bröst! Jag blir alldeles sentimental när jag skriver det här... det går verkligen för fort!!! Men jag bara älskar att se henne växa och bli den där lilla egna människa med en helt egen personlighet. Vår underbara lilla tjej! Tänk att du har förgyllt 1 helt år. Så mycket som du gett oss under denna tid. Ditt första leende, när du skrattade för första gången, dina första ord.. dina första steg. Nu går du som att du aldrig gjort något annat ;) Det känns som att du alltid funnits hos oss :)

Minns fortfarande dagen innan du kom, söndagen den 4:e augusti. Vi var bjudna på middag hemma hos din mormor och morfar. Sög in det sista av sommaren :) Innan vi gick hem skämtade alla om att nästkommande dag vore en perfekt dag för dig att komma. Måndagen den 5:e, precis som din bror :) Jag bara skrattade för jag trodde inte på det :P Inga förvärkar och inte alls samma känsla som dagen innan Zacharias kom :) Men så fel jag hade!! ;)

Idag fyller du 1 år gumman. Du går nu, kryper nästan inte alls och så har det varit några veckor. Du har blivit jätteduktig på att äta och du är en bestämd liten dam som gärna inte vill bli matad längre ;) Du älskar att vara ute, pyssla för dig själv. Du är precis tokig i att bada så det var tur att vi fick ett par riktigt fina veckor med en massa bad :) Du är ett riktigt litet charmtroll som älskar att gosa och kramas :) Jag älskar när du rynkar din lilla näsa, kisar med ögonen och drar av det där leendet och visar varenda liten tand du har i mun. Du får alla på fall! Du är envis och vet precis vad du vill, din bror kommer inte få det lätt när du växer och blir äldre ;) Att se er tillsammans, skratta och busa, får mitt hjärta att smälta tusen gånger om. Våra fina små barn! Älskar er så mitt hjärta värker!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback