Då var det dags igen!

I helgen fick kusinerna äntligen träffa varandra efter att inte ha setts på 1 månad pga alla sjukdomar som härjat! :) Min syster och Claes var barnvakt åt Zacharias medan vi spelade bowling. De hade fått leka av sig ett par timmar och det hade gått bra :) De hade fått träffa varandra under fredagen med då vi var hemma hos mormor och blev bjudna på semla :) Dock var de i luven på varandra nästan hela tiden, mest Zacharias som var hårdhänt faktiskt ;) Men det syntes att de hade saknat varandra för det första de gjorde var att ge varandra en stor kram ;) ♡
 
I söndags röjde far och son på uteplatsen, mestadels pappa ;) Zacharias sprang iväg med mormor Bejjan till lekplatsen intill :P Själv satt jag inne och kollade på stafetten :P Alla mådde bra! Vi gick till affären och storhandlade på eftermiddagen, åt mat och gick in till mormor framåt kvällen för att ta en fika och bada.
 
Idag gick vi över till mormor på förmiddagen, Zacharias envisades om att se på samma film hela tiden och jag tyckte därför att vi skulle gå ut. Först fikade vi och sedan gick vi ut i trädgården där Zacharias fick hjälpa Bejjan att städa lite, var väl inte så jätteroligt kanske ;) Cornelia somnade i vagnen så vi gick en sväng till lekparken. Zacharias var jätteglad över att få åka rutschkana och gräva i sandlådan :) Men han blev snabbt trött och började fråga efter sin napp och snuttis så efter en stund gick vi in. Jag försökte få i honom lunch men han var trött och ville sitta i soffan och titta på tv. Vi gick in till oss direkt efter att jag ätit klart. Väl hemma dröjde det inte länge förrän han somnade i soffan så då bar jag in honom till sängen. Jag hann bara stänga dörren så började han gråta, trodde han hade slagit i huvudet eller nått, kliver in och ser att han kräkts :( Så då var det igång igen :( Stackarn! En dusch och nya kläder så var det lugnt igen. Jag kom iväg och träna i alla fall. Underbar känsla! :D Det var så fruktansvärt roligt! :) Även om jag hade dåligt samvete att lämna Sebastian själv när Zacharias inte mådde bra :/
 
Allt hade gått bra där hemma, men jag hann bara innanför dörren så kräktes han igen :( Det blev ytterligare en omgång strax efter. Men nu har han sovit sen klockan 20! Får hålla tummarna för en bra natt och att vi andra klarar oss!! Nu orkar vi inte med mer! Mammas lilla hjärta! :( ♡ 
 
emeliieottosson@Instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback