Sjukstugan

Då var det återigen dags för sjukdomar. I fredags kräktes Zacharias, kom som från ingenstans! :( Han hade haft en jobbig slemhosta i två dagar så jag trodde givetvis att det berodde på den. Hade inte hört att det gick något på förskolan och det var 2 veckor sedan syrrans barn var sjuka. Under helgen var han grinig och ville inte äta nått speciellt, han och pappa fick tyvärr stanna hemma medan jag och Cornelia åkte och firade Malte som fyllt 2 år :)
 
I söndags mådde jag dåligt men det blev aldrig något med det för igår mådde jag som vanligt igen och Zacharias han åt och var på bättre humör. Men på kvällen var han jättedålig i magen så han var ju inte helt hundra! :( Så idag har han fått vara hemma från förskolan, vilket han förmodligen, eller med största sannolikhet blir hela veckan! 48h regeln! Lilltjejen verkar ha klarat sig än så länge. Hon är mest bara snorig, vilket det känns som hon varit sen hon föddes :S Pluttan! Var lite mammigt på babysimmet och ville helst vara uppe på axeln hela tiden ♡ Vi får hoppas att det här går över fort! Tycker att dom är ständigt förkylda/sjuka. Men det är väl så det är med småbarn ♡

emeliieottosson@Instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback