17:e maj

I lördags bjöds det på riktig sommarvärme!! :D Vi tog med oss barnen till en lekpark på förmiddagen och Zacharias njöt givetvis av att få springa omkring och leka med allt som fanns där :) Cornelia passade på att sova i vagnen men vaknade efter en stund och fick även hon leka lite. Hon blev mestadels sittande i sandlådan för det var jätteläskigt att gunga och åka rutschkana ;)
 
Därefter promenerade vi hem till mormor där Zacharias fick kalasa på en massa glass :) Vi bestämde även att barnen skulle få ta sig ett bad utomhus i badbaljan :) För Cornelia var det första gången och hon var givetvis överlycklig över att få bada,  Zacharias även han :D Han fick tag i vattenslangen och skvätte ner oss allihop :P Han skratta så han kikna :D
 
På kvällen gick vi hem till mina föräldrar där vi blev bjudna på grillat :) Tyvärr kom inte syster med familj då Malte helt plötsligt hade kräkts i bilen på väg dit :( Märktes på Zacharias att han blev lite besviken men han roade sig lite själv med att bygga med duplo och sparka boll med pappa och morfar. Sen fick han även sitta med morfars iPad och det är ju alltid uppskattat ;) Här hemma får han väldigt sällan sitta med min, mest för att han blir vansinnig när man ska ta den ifrån honom men även för att jag inte tycker han behöver sitta med den. Han kommer lära sig sånt tids nog :P Barnen somnade gott på kvällen och även jag och Sebastian :D Bättre lördag kunde vi inte haft!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback