En dag på landet

Som vi har njutit ute på landet idag!! Underbart väder så man kan knappt tro att det är sant! :D Sebastian var med en stund innan han åkte in för att jobba. Han är ju numera ägare av bowlinghallen Eurobowl ;) Som senare kommer byta namn givetvis :) Nog om det för stunden! Jag suger verkligen in allt av vad de soliga dagarna har att erbjuda. Det är bara passa på att njuta! Barnen har haft det jättebra idag. De har kunnat få bada, även om det bara var i en uppblåsbar pool. Fått gunga, fått leka tillsammans med sin mormor och morfar. Vi gick ner till Bråviken och där var ju höjdpunkten att få kasta sten i vattnet ;) Det är riktigt roligt att få se sina barn uppleva samma plats och samma miljö som jag själv gjorde när jag var liten ♡ Jag hoppas att de en dag kan ta med sina barn dit. Jag har så otroligt mycket minnen från Mauritzberg och jag hoppas verkligen att de också kommer kunna minnas tillbaka och glädjas åt det :) ♡
 
Imorgon sägs det att det ska bli fint väder igen ;) och det hoppas vi verkligen! För imorgon kommer vi åka ut till Skärgården, till Kallsö närmare bestämt, där min faster och hennes man har sin sommarstuga. Det kan hända att det blir sista doppet för i år... om vädret tillåter!
 
 
 
 

Kommentarer
Inger Peterson

O så fina bilder. Hälsa alla och lycka till med allt.

2015-08-02 07:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback