Tuffa tider!

Ännu en arbetsvecka har gått och det känns att man lever!! ;) Jag gjorde inte bort mig när jag gick ner till att jobba 87,5%!! Den här veckan har Sebastian jobbat eftermiddag vilket har gjort att jag har hämtat barnen nästan varje dag, badat dem och nattat dem. Zacharias är inga problem att lägga, han somnar själv. Värre är det med lillasyster där man måste sitta med tills hon somnar och den här veckan har det tagit ett tag :/ Äter sin välling men styr och ställer länge innan hon kommer till ro :( Får hoppas hon är inne i en period bara. Räcker ju med att hon sover dåligt om nätterna! Hamnar alltid i vår säng nattetid för varken jag eller Sebastian orkar ta striden och få henne att somna om i spjälsängen. Man är ju inte så "pigg" på det när man blir väckt sådär. 
Tyvärr missar jag ändå mycket tid med barnen :/ Idag tog jag faktiskt ut lite komp så jag kunde hämta hem dem lite tidigare :) ♡ Vissa dagar ser jag dem knappt :( (om jag inte har en kort dag). Går upp tidigt, lämnar dem på morgonen eller hämtar dem på eftermiddagen och då är det bara äta, bada och sova som gäller. Hinner knappt pussa på dem :( Därför kändes det mysigt att få hem dem lite tidigare idag så jag hann umgås lite mer :) Hoppas att det är bra väder imorgon så vi kan gå ut och leka i snön och bara få va!! :) ♡
emeliieottosson@Instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback