2-årsdagen närmar sig!

2-årsdagen närmar sig med stormsteg. Om mindre än 4 veckor blir det kalas för vår lilla tjej :) Har funderat lite kring presenter till henne och det som ska införskaffas är ett IKEA-kök som jag sedan kommer att göra om lite efter eget tycke och smak :P Finns ju hur många olika varianter på det här köket som andra gjort om, så jag har hämtat en del inspiration från internet och framförallt från Instagram :) En barnservis och leksaksmat i trä vore ju något att ha till köket också. Sedan är jag mycket förtjust i Maileg, men någonstans får jag nog begränsa mig ;)
 
Det ska bli väldigt roligt att få göra om köket, men jag vet inte riktigt vilken färg jag ska välja att måla om till. Kommer i alla fall köpa dekorplast som liknar marmor och klä in bänken med. Jag ska spraymåla handtag, kran och vask i kopparfärg. Allt som är i trä ska bli en annan färg. Kommer måla med vitt men funderar även på att kanske ta mintgrön på vissa delar :) Jag får helt enkelt se hur det blir när jag väl börjar leta färg och sånt :D Jag kommer även att borra hål och sätta dit knoppar ovanför ugnsluckan så att den blir mer verklighetstrogen :P Det blir ett riktigt projekt men tror att lilltjejen kommer bli riktigt nöjd :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback