Mauritzberg

I fredags var vi ute på landet i Mauritzberg och det kändes som att det var den sista dagen på semestern. Ändå är jag och barnen lediga i 2 veckor till... Dagen kunde inte varit bättre! Solen lyste, det var ganska varmt med betoning på ganska ;) Barnen lekte och var glada! Det "sägs" att värmen snart är här igen, men jag tror inte på det förrän jag upplevt det! Jag hoppas i alla fall att det stämmer så att barnen kan få bada och njuta av de sista dagarna på ledigheten innan det är dags att börja på förskolan igen. Får hålla tummarna för att det blir vackert väder då Cornelia fyller år med tanke på hur trångt vi bor ;) 
 
Semestern på Västkusten var bra, svårt att slå förra årets semester om man säger så :D Men det var fint väder alla dagar utom en förmiddag och det ska vi inte klaga på! Det kommer lite inlägg framöver från vår vistelse där :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback