20:e mars

Det börjar gå längre mellan gångerna här! :) Barnen har varit lite sjuk och bara för några dagar sedan var magsjukan på besök. Jag och Cornelia var dåliga i lördags och Zacharias hämtade jag hem i onsdags från förskolan :/ Som tur var så var det inte långvarigt utan över på en dag!! :)
 
I helgen som var hände det ganska mycket faktiskt :) Vi packade barnens saker och lämnade barnen hemma hos mormor och morfar där de skulle få spendera natten. Därefter åkte vi mot Stockholm. Sebastian visste inte vad vi skulle göra där, för det var ju själva överraskningen ;) Tyvärr mådde jag inget bra, men ville absolut inte missa detta! Vi parkerade i Sollentuna och väntade in resten av gänget. Sebastians mamma, pappa, syskon, syskonbarn  mfl. Vi lunchade i Solna och senare på eftermiddagen fick han veta vad vi skulle göra, nämligen titta på finalen i Melodifestivalen L I V E på Friends Arena :D Det var en häftigt upplevelse, det är ju nått helt annat att vara där än att sitta hemma i tv-soffan :) Sebastian var helt klart nöjd över dagen! :)
På söndagen var det tidig uppstigning då det väntades bowlingmatch. Efter den var det bara äta en lättare lunch för att sedan fara iväg på nästa äventyr som jag hade planerat för honom :P Vi besökte Loui De Geer och tittade på Brännvin i Kikarn' (Stefan och Krister fars). Jag hoppas verkligen att han var nöjd över helgen med alla äventyr :) Och han har ju inte ens hunnit fylla år än, på söndag väntas det 30-års kalas :) Imorgon fyller älskade mormor år så då blir det kalas hemma hos henne med hela släkten :) 
 
Idag har vi rockat sockorna! Både på jobbet och hemma.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback