HALLOWEEN

Jag kan inte påstå att jag är speciellt intresserad av Halloween och firandet av det. Tycker det är ett amerikansk påfund och jag förstår inte riktigt varför vi gör det ;) Det enda jag kan tänka mig att ha vid Halloween är en pumpa. Verkar ganska roligt att göra en sådan lykta men det passar sig inte riktigt som vi bor just nu :P Givetvis fick jag igår syn på en lapp på barnens förskola där det stod att de skulle ha Halloweenfirande på fredag, alltså imorgon. NEJ! tänkte jag i mitt stilla sinne. Jag har ingenting till barnen som de kan ha på sig :/ Zacharias började genast berätta för mig att de skulle ha en fest och att de skulle få klä ut sig. Så den här mamman fick ge sig ut på jakt idag för att hitta nått åt dem :P Hittade ganska så fort kläder och det är även sånt som de kan ha användning av flera gånger ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback