Långa dagar

Dagarna rullar på och har fullspäckat schema som vanligt. Känns inte som att jag hinner pusta ut nått :P Hela helgen var vi iväg. Bowling och kortspel på lördagen. I söndags gosade jag med sex stycken hundar, varav fyra var valpar. Underbart! De var så otroligt söta så jag kunde ha tagit med varenda en hem :D

Igår var det korp efter jobbet och idag har vi haft möte. Imorgon har vi lärstämma på Loui De Geer mellan 16-18, sedan blir det att kasta bena på ryggen för att hinna till träningen :) Som sagt, mycket ska man hinna med om dagarna!

Var hemma hos mina föräldrar idag innan jag skulle tillbaka till jobbet igen. Passade på att ta lite vårbilder :) Nu känns det ändå som att det är påväg åt rätt håll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback