Påskfirande i Västerås

Väskan är packad, kamera likaså :) Snart ska jag sätta mig i bilen och köra mot Västerås. Inte jätteroligt att sitta och köra ensam hela vägen dit, men jag överlever :) Idag känner jag mig inte dålig! :D Natten mellan tisdag och onsdag vaknade jag och mådde jätteilla. Lyckades somna om men när jag gick upp på morgon var det fortfarande kvar :S Höll i sig hela vägen till jobbet och när jag kommer dit får jag veta att två ur personalen är hemma och är magsjuka, en av dem i mitt arbetslag. Haha, ja man kan lugnt säga att jag blev lite nervös att även jag hade åkt på det. Blev bättre under dagen men på eftermiddagen kom det tillbaka igen och på kvällen kom det kräkningar :( Blev hemma från jobbet igår för säkerhets skull. Men det blev inget mer. Tack gode gud! Undrar vad det var?! 
Nu blir det som sagt påsfirande i Västerås fre-sön. Sebastian har varit uppe hela natten och spelat Stafettnatten i Örebro. Han är nog lagom pigg ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback