Söndagsmys

Då har även denna helg lidit mot sitt slut. Tråkigt men sant, imorgon är det dags att kliva upp tidigt igen. Igår spelade jag och mamma Prismas tävling i Vilbergen. Slog 1680 rent på 8 serier, hade behövt 100 pinnar till för att placera mig i toppen. Kanske inte kan kräva allt för mycket, men man hoppas ju alltid på att man ska lyckas slå så högt ;)
Kvällen spenderades hemma hos Mickan som fyllde år i veckan. Lite födelsedagsfirande blev det, men var inte hemma allt för sent :)

Idag har jag suttit och hejat på Team Baltzar i Linköping då de kvalade mot Allsvenskan. Gick ju riktigt bra och de är vidare till nästa kvalomgång som sker nästa helg i Eskilstuna. Dock kan jag inte vara med och heja då eftersom jag shoppar loss i Ullared ;)

Bra avslutning på söndagen


Kommentarer
Fotograf Matilda Bäcker

Det där såg inte dumt ut du! :)

2011-04-10 19:24:43
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback