Ännu mer till bebis ;)

Idag tog vi tag i städningen här hemma. En massa plock, torkande, vikande av tvätt och dammsugning. Har lite kvar att dammsuga men tar hand om det senare :) Blev även storhandling på Willy´s och så hämtade vi ut Babyboxen från Babyland, tyvärr var blöjhinkarna slut så vi har en order inlagd, så när de väl kommer in igen blir vi informerade :) Fick även kläderna av Caroline igår som vi beställde när de åkte till Montenegro. Lundmyr of Sweden. Tror att de flesta känner till det märket :P


Kommentarer
Elin

Hej!

Jag googlade på undersöknings-pm och hamnade på din blogg :). Jag läser just nu lek och lärande i förskolan i Norrköping och är ganska oförstående till hur jag ska börja med pm:et, därför undrar jag om du kan tänka dig att skicka ditt till mig, om du har det kvar? Så jag kan se lite hur det är tänkt man ska göra :). Vore toppen snällt!

Kram Elin

2011-08-28 16:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback