Ladies Cup 2011

Oj oj oj vilken helg!! Är helt slut i hela kroppen! Första matchen började tidigt igår morse, redan kl. 9:oo. Vinst mot Zorita med 17-3. En helt underbar start på dagen :D Den andra matchen mot Calluna blev dessto kämpigare, låg väldigt risigt till efter två då Calluna ledde med 8-2, vi lyckades jämna till siffrorna lite och förlorade med 7-13 :( I den tredje matchen, mot "Hammarby", blev det klart efter tre serier och vinst med 16-4 till oss :D Jag blev säng/soffliggandes hela kvällen igår. Blev förmodligen alldeles för mycket för mina ögon och min kropp. Blev alldeles yrslig och att jag blev halvblind gjorde ju inte saken bättre :S Tampades med en grym huvudvärk på kvällskvisten + ett pulserande vänsteröga :(
Idag när klockan ringde kände jag mig väldigt utvilad. Ögon och huvud mådde bra, resten av kroppen likaså :P Jag stod som reserv i vår sista match och fick hoppa in i två serier. Då började lårmuskeln i högerbenet att jävlas med mig. Hade sån träningsvärk efteråt att jag inte kunde stödja på det, men med lite "apbalsam" så kändes det genast bättre :D Vi vann med 17-3 och var därmed klara för finalspel! :)

I finalen mötte vi Calluna som hade gått obesegrade genom hela cupen. Vi tog genast övertaget med 4-0 i första serien. Därefter blev det 3-2, 3-2 till Calluna. Inför sista serien var det oerhört spännande men vi vann till slut med 11-8 :D UNDERBART! Är väldigt stolt över vad alla presterat i helgen och är faktiskt nöjd över mig själv :P siffrorna 834,760,395/2 och 759 är nått jag är väldigt nöjd med eftersom min kropp inte är densamma som den är annars. Men som jag sagt tidigare, jag lär ha sjukt ont i morgon, men det var helt klart värt det!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback