Säsongens första träning

Säsongens första träning ägde rum i onsdags kväll :) Det kändes faktiskt helt okej, men var helt slutkörd efter en lång dag på jobbet så jag blev trött ganska så snabbt :P Det var riktigt roligt att äntligen stå på banorna igen :D Hoppas nu bara att kroppen vill vara med ett tag till! Fingrarna svullnade inte och magen var inte i vägen, inte än så länge i alla fall :P På söndag bär det av till Tranås och träningsläger med Åsa Larsson. Ska bli himla skojigt och jag hoppas att det känns lika bra då!

Nu är ännu en arbetsvecka avklarad. Hade stängning idag så det blev en lång fredag! Har precis kollat klart på en film på tv och nu ska jag roa mig med någonting annat :) Får se vad morgondagen har att erbjuda. Är grymt sugen att ge mig ut på en promenad, men det beror på vädret :)

 

Tre generationer... eller ja, än så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback