Kära vänner

Så nedstämd som jag kände mig imorse när jag vakna har jag nog aldrig känt mig tidigare. Hade verkligen hoppats på att den var den här natten som det äntligen skulle sätta igång, men så blev det inte. Vakna upp och mådde jättebra, inga förvärkar eller nånting + att jag sovit bra under natten utan att haft det minsta ont.
Kände mig lite kluven inför att åka till bowlinghallen. Ville ju jättegärna träffa alla människor, men mådde dåligt över att de flesta förmodligen skulle kommentera magen och varför h*n inte är ute. Men vi åkte till hallen, som tur var, kändes betydligt bättre att vara där och prata med folk än vad det hade varit att sitta hemma och tänka för mycket. Vi fick ju se riktigt bra bowling också :D

Under eftermiddagen satte vi igång med vårt julbak igen. Hann ju inte med lussekatterna igår :) Blev lite Super Mario Bro också mellan jäsningarna och innan våra gäster kom :) Familjen Tidbeck och Gabbi :) Vi bjöd naturligtvis på de nybakade lussekatterna. Imorgon blir det nog att åka och titta på finalspelet i Hajen Cup och på eftermiddagen bär det av hem till mamma och pappa för att fira mamma som idag fyller år :)

Fick en present idag också, de här söta kläderna :) Tack än en gång Monica :)


Kommentarer
jossan

Naee det va mig en envis bebis alltså, blir nog ingen lätt uppfostran det där.. Tänker på er gumman, väntar på bilden:-) lycka till!!!

2011-12-03 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback