Finbesök :)

Idag fick vi besök av Josefine :) Zacharias fick en jättefin body från Lundmyr of Sweden och jag fick en jättefin blomma :) Blev mycket prat kring förlossningen och lillkillen :) Hoppas att vi träffas snart igen! Det är ju nån som fyller år i januari ;)

Sebastian är i Motala för tillfället så jag är ensam hemma med lillkillen som för tillfället sover efter att ha velat äta i nästan två timmar :/ Han har kommit in i en jobbig period då han bara ska äta och äta. Hoppas att det går över snart! Imorgon får vi besök av familjen Tidbeck igen :D Alltid lika trevligt :)


Kommentarer
jossan

Jätte mysigt!! Du får la komma ner nästa vecka o hålla mig lite sällskap! :-) (okej, så jag får bebismysa lite till oxå)...

2011-12-29 20:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback