Mobiluppdatering - Kinkig liten kille

Idag blir det uppdatering genom min IPhone. Det är inte lätt att sätta sig framför datorn när man har en kinkig liten kille som inte går att trösta. Vet inte riktigt vad han vill, men de senaste två timmarna har han legat vid mitt bröst och ammat. Nu har han somnat och jag vågar inte röra på mig ;)

Om vi ska sammanfatta de senaste dagarna så var vi, jag och lillkillen på stan med min syster igår och shoppade julklappar. Var väldigt trevligt att få komma ut och röra på sig och givetvis träffa min höggravida syster :D Kan säga att jag längtar nog lika mycket som hon tills deras lilla underverk kommer till världen :) Än så länge får hon gosa med vår lilla kille :) När shoppingturen var slut och vi hade varit uppe på mammas jobb en sväng gick jag hem. Väldigt skönt med en promenad men väldigt kallt :P Vilade senare på kvällen tillsammans med lillkillen annars hade jag nog inte orkat vara vaken så länge :P

Idag var vi iväg till centrumet och köpte gran. Sent ute men vi har inte lyckats komma iväg förrän idag :) Blev inte en kungsgran i år, utan vi hittade en jättefin rödgran. Blir att klä den imorgon :) Vi hade även tid på BVC för vägning och mätning :) Vår lilla kille har nu ätit upp sig så han väger lika mycket som när han föddes 4130 gram. Lite komiskt att det var exakt samma siffror :D Sen har han även vuxit lite och är nu 55 cm lång :) Nästa gång vi ska dit är den 28:e december, på min födelsedag :P Får se hur mycket som hänt på en vecka :) Medan han går upp i vikt går mamma ner i vikt :D Som det ska va!! ;)


Kommentarer
OLIVIASPHOTOLIFE-JULKALENDER I BLOGGEN

Du missar väl inte att de snart finns 5 tävlingar uppe på min blogg och en på min facebooksida? In och tävla!

2011-12-23 10:33:23
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback