Decemberbarn

Tänka sig att den kan bli sån uppståndelse för att man inte uppdaterat statusen på Facebook eller gjort ett inlägg här på bloggen ;) Verkar som många trott att det varit dags och att bebisen kommit, men tyvärr är det en liten envis rackare som bor där inne så än har det inte hänt något. Som sagt, mina förhoppningar är inte så stora, de blir väl mindre och mindre för varje dag som går, men snart är den ju "tvungen" att komma ut. Inte jätteroligt att se att man idag gått in i vecka 42 :/ hade gärna sluppit det!

Idag har jag träffat syster en sväng och hennes arbetskamrat som är mammaledig med sin 2,5 månader gamla son. Han var ju oemotståndlig! Vilken liten charmör :) Fick en ju inte att längta ännu mer :P Fick hålla honom ett tag så lite nöjd var jag allt efteråt :D Nu sitter jag hemma igen och gör inte speciellt mycket. Sebastian kommer när som helst så då blir det kanske att ta tag i det sista här hemma. Få ut alla grejer i förrådet som inte ska vara här :)
Imorgon, om ingenting har hänt ännu, så ska vi tillbaka till MVC för koll. Hoppas på att mitt blodtryck ser lite bättre ut då :)

Förhoppningsvis den sista magbilen!


Kommentarer
Anonym

Är det ett eller två barn du väntar?????????????

Önskar dig / er lycka till förstårs:)

Vilket kön hoppas du på??????

2011-12-01 19:26:00
Emelie

Sv: Det är ett barn :) Det spelar ingen roll vilket kön det blir bara h*n mår bra :)

2011-12-01 20:23:17
URL: http://emeliieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback