16:e december

Både under onsdag och torsdag spenderades våra kvällar i olika bowlinghallar :P I onsdags kväll åkte jag till Vilbergen för att visa upp lillkillen för tjejerna i klubben :) Var där i en timme ungefär innan jag åkte vidare till Eurobowl. Där spelade pappa Sebastian och Micke Cashback Tour och mamma/mormor hade träning :) Igår var vi iväg till Motala där Baltzar hade julslagning. Zacharias sov igenom alla tre serier innan han bestämde sig för att vakna :P

Idag fick vi ett efterlängtat besök av fam.Tidbeck. De gjorde ett stopp i Norrköping innan de fortsatte ner mot Ängelholm :) Zacharias fick massor av nya kläder, jättefina i strl 62-68. Han fick till och med en PUMA-dress :D åh va söt han kommer vara i den sen :) Tack än en gång!

Senare i eftermiddag ska vi åka förbi Elgiganten och hämta ut en ny videokamera. Blev ju sånt strul med den jag köpte :/ När jag äntligen efter 2-3 veckor fick ett meddelande från dom att den saknade delen hade kommit så var det fel!!! De hade beställt ett batteri fast det var batteriladdaren som saknades! Snacka om att man blir tokig. Vi ringde tillbaka till dom i onsdags förra veckan och fick de beskedet att de skulle höra av sig senare under dagen, vilket de även gjorde. Jag fick då veta att batteriladdaren till den kameran jag köpt inte fanns tillgänglig utan att tillverkarna var tvugna att producera fram en ny (som jag förstod det). Men som tur var erbjöd Elgiganten att jag skulle få den nya modellen för samma pris som den jag köpt, men att det skulle ta 1 ½ vecka innan den skulle komma in. Vilket är idag. Så nu hoppas jag verkligen att den finns där när vi kommer! Man vågar ju inte riktigt lita på dom efter allt strul. Vill ju börja filma vår lilla pojke!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback