En rejäl tabbe!

Gjorde världens tabbe imorse ;) Ställde om väckning på klockan igår,  eftersom jag började lite tidigare idag. Reflekterade inte mer över det utan somnade rätt omgående. Klockan ringde imorse, jag var lika seg som vanligt. Klev upp och fixa iordning mig. Tyckte det var lite konstigt att jag inte var hungrig. Brukar ändå känna av lite hunger när jag kliver upp på morgonen. Hällde upp lite juice, gjorde iordning en smörgås och satte mig framför tv:n. Kollade på mitt armbandsur... tio i fem... eeh va?! Gick in i sovrummet och tittade på väckarklockan, den stod på 5:50. Började fundera på om mitt armbandsur stannat och tänkte börja vrida fram den, innan jag kom på att jag kunde kolla på mobilen hur mycket klockan var.. ja den var ju tio i fem :S Jag hade på något vis ställt om min väckarklocka så att den gick en timme före. Snacka om att jag blev sur :D Var ju illa tvungen att äta min frukost! Sov en halvtimme på soffan för att försöka få ut lite av den förlorade sömnen :P Haha så kan det gå :) Kommer i alla fall ha bättre koll på klockan i försättningen! ;)

Ikväll blir det träning i Vilbergen, match i helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback