En underbar helg

Helgen var klockren, även om jag var rätt sliten i fredags kväll då vi åkte till Karlskoga, men det vände ganska fort när vi kom in på hotellet ;) Lite cider, jäger och skitsnack, "dirtytalk" + lite allvarligare samtal så hade jag helt plötsligt hur mycket energi som helst ;) Hade det riktigt roligt!! Igår skulle vi ju helt plötsligt komma ner på jorden igen och spela match :P Gick väl inge vidare i första matchen även om jag själv lyckades ganska bra. En förlust och resan fortsatte mot Örebro. En god nachotallrik och bra elitseriebowling innan det var vår tur att gå ut på banorna. Gick betydligt bättre och vi vann med 12-7 :) Mitt spel stämde inte lika bra, men skrapade ändå ihop någorlunda godkända siffror :)
Nu blir det att ladda inför 3-manna SM kommande helg i Uppsala!! :) Hoppas på riktigt bra spel!

Dags att göra sig iordning lite. Ner till F&S för lite step :D Ikväll blir det mys i biosalongen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback