En intervju avklarad

Kom hem för en stund sen efter att ha varit på arbetsintervju. Kan säga att jag var så nervös i morse att jag nästan kräktes. Så nervös har jag inte varit på många, många år :S Men jag hade inget att vara nervös för! Det gick hur bra som helst. Samtalet kändes väldigt avslappnat, nästan för bekvämt :P De var jättetrevliga och förskolan var hur fin som helst!! Kändes riktigt bra :) så nu får vi se hur det går :) Imorgon är det dags för ännu en, men kommer förmodligen inte vara lika nervös då :)

Förkylningen ger sig inte!! Tycker varken det blir bättre eller sämre, men mådde ju betydligt sämre i lördags/söndags än vad jag gör idag. Tur att det är en träningsfri vecka på F&S, hade varit svårt att hålla sig hemma annars :P Laddar inför måndag nästa vecka då det nya schemat sätter igång :) Imorgon blir det dock lite bowlingträning, liksom på torsdag då jag kommer följa med till Motala :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback