Färdigutbildad förskollärare

Kan nu titulera mig som nyexaminerad förskollärare :D En himla härlig känsla när jag öppnade mailet från examinatorn där det stod att det var klart. I vissa avseenden var det Väl Godkänt, men för att verkligen få VG var jag förmodligen tvungen att komplettera mer och jag kände att det inte var värt det. Ett Godkänt räcker helt klart för mig! :) Nu är det bara vänta tills jag har examensbeviset i min hand, då blir det examensfirande med släkten :)

Gjorde min andra dag idag. Känns väldigt bra! Ett väldigt härligt gäng, både personal och barn. Kunde inte önska mig något bättre :) Imorgon ska jag faktiskt lägga fram ett förslag, fick höra om att det är utbildning i Röris på F&S. Ska se om det är av intresse, annars kanske jag själv kan investera i det. Tycker att det är en väldigt viktig del och även något som barn uppskattar, och även jag ;) Får som sagt se hur det blir med den saken, kan ju inte få mer än ett nej :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback