Första dagen på jobbet!

Idag var min första dag på jobbet. Planeringsdag. Vi gick igenom några mål i den nya, reviderade läroplanen som kommer att träda i kraft 1/7-2011. Vi fick sitta ner och diskutera mål som handlade om matematik och sedan redovisa på olika sätt hur man kan arbeta med det i praktiken. Himla intressant att få ta del av andras tankar och åsikter om det :) Blev även tillfälle till att prata och få lära känna de nya kollegorna. Både i mitt arbetslag på avdelningen och de andra i huset. Känner att jag kommer stormtrivas där :D Himla goa människor!! :)

Dock mindre glad på lärarprogrammet men nu behöver jag snart inte bry mig mer!!! :P Hade fått tisdag den 18:e som dagen då jag skulle lägga fram och opponera, men när schemat kom ut här på eftermiddagen/kvällen så stod inte jag med... Mailade naturligtvis den ansvarige och fick en svar att hon under kvällen skulle höra av sig. För 10 minuter sen fick jag mail om att jag får ventilera den 18:e, men frågan är om jag får opponera samma dag?? Det återstår att se. Har ju planerat utefter den dagen, ska på två möten nästa vecka och vill ju helst inte att det krockar. Är mycket som jag måste få ta del av och nya saker som vi ska arbeta med under våren på förskolan, har inte tid att missa det då! Men hoppas på att alla frågetecken reder ut sig imorgon, men jag skulle ju inte bli förvånad om det dyker upp annat!


Kommentarer
Fotograf Matilda Bäcker

Kul att första dagen kändes bra :) Hoppas det löser sig med din opponering.

2011-01-10 23:22:28
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback