Frustration

Ångesten börjar bli mer påtaglig. Examensarbetet som jag ska opponera på har ännu inte kommit. Jag har mailat en gång till men inte fått något svar. Mailade också till en ansvarig för jag måste ju veta hur länge jag kan sitta och vänta innan jag har rätt till att få någon annan att opponera på. Det svar jag fick var inte det jag ville ha! Det kan jag tyvärr inte svara på... men hallå!!?? Mailade till henne igen lite senare och sa att jag hör av mig imorgon förmiddag om jag fortfarande inte har fått det då och då får hon banne mig ordna någon annan åt mig!!  Letade till och med upp människans handledares mailadress och skickade ett mail till henne för att få klarhet i att hon verkligen ska lägga fram sitt examensarbete. Blir så arg. Har ingen lust alls att gå till hallen och träna nu, men är ju illa tvungen. Känns ju ännu värre när jag är tvungen att dit med. Kommer va så skönt när det här är över, gud vad jag längtar!

Ja sista kvällen som ljusstakarna står i fönstret, imorrn ska dom bort!


Kommentarer
Jasmina

Helt sjuk kurs den värsta hittills hoppas verkligen den personen skickar annars är det inte ditt fel du har ju mejlat lärarna om det. De dem som ska fixa det inte du.



Lycka till alla fall

2011-01-12 18:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback