Helgen som varit

Har varit dålig på uppdateringen de senaste dagarna. Har inte haft tid att sätta mig och skriva :) I fredags var vi i alla fall iväg och firade Tommy :) Det var tänkt att vi skulle åka hemåt runt kl. 19, men vi kom inte iväg förrän efter 22. Var hemma i Norrköping efter klockan 1 på natten :P Igår var det match, vinst med 18-2. Duktiga Matilda slog en 300-ing!! På kvällen blev det spelkväll hemma hos henne och Micke. Och det var min tur att stå för skrattat när vi spelade Alias :P det var riktigt kul och jag bjuder så gärna på det :P Idag har jag suttit med opponeringsarbetet. Pratat skit med Tiias när han äntligen vakna till liv ;) Hann med ett Step-pass på eftermiddagen och nu på kvällen var jag och Sebastian på bio. Little Fockers, den var riktigt rolig :D Nu blir det sängen och imorgon måste jag fortsätta med studierna. På kvällen är det personalmöte :) Mitt allra första riktiga :P

Kommentarer
Mattias

Menar du att jag sov länge? :O ;)

2011-01-17 00:11:38
URL: http://www.mattiaslindqvist.se
Fotograf Matilda Bäcker

Jag vill också se Little Fockers, vi har ju de två första filmerna. Kul att höra att den var bra, då känns det som att det är värt att gå och se den :)

2011-01-17 08:57:40
URL: http://matildabacker.blogg.se/
FotografOlivaiolsson

Vad fin blogg du har!



har du designat själv?

2011-01-17 16:25:12
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback