Känslor

Ja gårdagen var fylld av glädje, inte varje dag man får beskedet att man fått en fast tjänst :) Kan inte påstå att denna dag har varit lika bra. Den börja bra i alla fall. Jag har sagt till mig själv att jag inte ska lägga energi på sådant som jag inte borde lägga energi på, men ibland är det svårt att inte göra det. Det här är ett sådant tillfälle. Ja kan ju erkänna att jag just nu för tillfället sitter och gråter. Där försvann den stoltheten. Min ork tryter. Jag vill inte må såhär varje gång. Jag vill stå på mig, men ibland känner jag mig så oerhört liten, ändå känns det som att jag beter mig mer vuxet. Jag måste börja tänka på mig själv och mitt välmående och kanske inte på min stolthet. Det är dags att börja tänka på hur roligt jag istället skulle kunna ha det om jag slapp det här. Suget, viljan och självförtoendet skulle nog få sig en rejäl kick. Jag måste sätta mig ner och tänka igenom det här.. en gång för alla.

Vilket liv lever man egentligen när man hela tiden går runt och är bitter?! Jag förstår inte det? Man lever bara en gång, man har bara en chans och varför inte ta tillvara på den då och vara glad.

Träning i Motala imorgon, får se hur det känns.

Kommentarer
Fotograf Matilda Bäcker

Så där ja, heja! :D

2011-01-06 11:12:32
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Jenny

tråkigt att läsa att du var ledsen. Jag kände igen mig mycket i det du skrev om att stå på sig och stolthet och sånt. Jag är en riktig bitterfitta men jag döljer det så väl genom att alltid vara glad och skämta. men fasaden spricker én vacker dag. Kram på dig

2011-01-07 22:13:19
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback