Längtar så oerhört mycket till sommaren!

Josefine var ju här tidigare idag. Vi fikade lite och gav varandra presenter :P Ja, eftersom hon inte kunde komma på 25-årsfesten så tog vi det nu ;) Hon fyllde den 14:e förra veckan. Jag köpte en ljushållare eller vad man ska kalla det, man ska sätta upp den på väggen. Vit med texten Kärleken övervinner allt. Personligen tyckte jag att den var jättefin :) Jag köper alltid sånt som jag själv skulle uppskatta att få :) Det var rätt så komiskt när hon öppnar paketet och utbrister hur i allsin dar' jag kunde veta att det var en sån som hon ville ha :P Jag gjorde ett bra köp :D Av henne fick jag ett armband från Snö of Sweden. Jättefint och jag som älskar allt som har med smycken att göra ;)

Efter fikat gick vi ner på stan för att försöka hitta träningsbyxor till Jossan. Det blev inga träningsbyxor men det blev andra kläder :P Så kan det va ibland :)
Avslutar inlägget med något som jag hörde en tjej säga när vi var på stan: Smaken är som baken... har man ingen bak så har man ingen smak. Den va ny för mig! :) Haha!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback