Längtar tills den dagen kommer!

Varit och tränat. Riktigt roligt. I alla fall när tjejerna som jag stod mellan tappade bort sig och gjorde nått helt annat :D Skönt att få skratta lite :) Kan inte påstå att jag varit speciellt glad idag. Något hela annat har fått mig att börja fundera. Ironi eller inte?! Känns som jag skulle kunna lägga ner allt här och nu. Bara för att.. bryta alla kontakter. Kanske känner annorlunda framåt veckan.

Ny arbetsdag imorgon. Ser jag fram emot :) Hoppas även att jag kanske kan få spela korp i Eurobowl, sånt som märks imorgon :)



UPDATE: Var som jag trodde då.. men frågan är varför? Har blockerat nu i alla fall.
11 år, mer blir det inte! Fan så nöjd jag är med mitt beslut!

 


Kommentarer
Katta

Finns här för dig! <3<3<3

2011-01-30 19:05:50
Emelie

Det vet jag Katta <3

2011-01-30 19:12:51
URL: http://emeliieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback