Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj!! Ja det har jag :) Firade midsommar ute i Mauritzberg för första gången. Klippte av mej håret :D Firade 1-års förlovning. Funderade väldigt länge på att lägga bowlingen åt sidan…




Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade faktiskt inga nyårslöften :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej det var ingen som fick barn :)

Vilka länder besökte du?
Höll mej hemma i Sverige :P

Bild: Göteborg (maj)

Bild: Mauritzberg (juni)

Bild: Grönan med dom bästa! (augusti)

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Inte vad jag kan komma på just nu. Men ett riktigt jobb :D Gjorde ju min sista säsong på Kolmårdens Djurpark :)


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
23 juli – P!nk konsert i Göteborg.
29 juli – Klippte av mej håret och firade 1-års förlovning :) ♥


Bild: Innan jag klippt mej

Bild: Håret blev kortare och kortare (juli, september, november)

Vad var din största framgång 2010?
Ja, bra fråga :) Det är inte direkt någon framgång, men har hållt mej ifrån godis sedan 13 januari :D Alltid nått!

Största misstaget?
Ja, det var att jag färgade håret svart :/ det skulle bli en mörkare nyans av brunt.


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jösses.. ja jag har varit sjuk. Feber och förkylningar som kommit och gått. Har haft problem med vänster handled, haft sjukt ont! Och i slutet av året började även mitt högre knä krångla igen :/

Bästa köpet?
Canon EOS 50D och Iphone 3GS

Vad spenderade du mest pengar på?
Skulle svara kläder, men tror nog att jag har lagt ut ganska mycket pengar på ny kamera, objektiv och andra saker som hör till kategorin foto :P

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Var mycket som gjorde mej glad :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Shakira - Waka waka
Yolanda Be Cool - We Don´t Speak Americano
September – Mikrofonkåt
Bruno Mars – Just The Way You Are
Melissa Horn - Tyck Synd Om Mig Nu
Marina And The Diamonds – I Am Not A Robot
Donkeyboy – Ambitions
Robyn - Dancing On My Own
Rasmus Seebach – Natteravn
Tove Styrke - White Light Moment

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag hade gärna rest mer. Även om det bara var inom Sverige :P

Bild: Blev mycket sol och bad ändå :)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat mindre energi på vissa människor.

Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mina föräldrar här i Norrköping

Blev du kär i år?
Var/är redan sjukt kär ♥



Favoritprogram på TV?
Top Model, Medium, Criminal Minds, Sveriges Skönaste Familjer, Familjen Annorlunda, Halv Åtta Hos Mig, med mera med mera :P

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

Bästa boken du läste i år?
Ärligt talat så har jag inte haft tid till att läsa speciellt mycket, men När ingen annan ser av Duncan Fairhurst var bra :)

Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var hemma. Blev uppvaktad av mina närmaste :) En väldigt lyckad dag! ♥

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, men det är hemligt :D

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Långa linnen, tunikor och leggings.

Vad fick dig att må bra?
Mitt ♥, Vänner, Familjen och träning på F&S.

Vem saknade du?
Som alltid min vän Louise som reste utomlands och jobba igen, hon var i alla fall hemma över sommaren :)


De bästa nya människorna du träffade?
Matilda och Mikael som jag börjat träffa mer och mer :) Underbara människor!



Mitt 2011
: Förhoppningsvis får jag jobb, lär mej spela gitarr, får resa lite mer, fotografera mer och framförallt få vara glad och lycklig!!! :) 


Bild: Elins bal (december)


Kommentarer
Fotograf Matilda Bäcker

Aaw vad gullig du är, vad glad jag blir! :D

2011-01-03 13:16:04
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Rebecca - mamma till Tove

Melissa Horn är helt klart underbar! Såg henne live i augusti när hon spelade i Halmstad.

2011-01-03 23:10:09
URL: http://rebeccathoren.wordpress.com
Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Ja det dröjer väl inte så länge nu kan jag tro? Jag har nog läst om din längtan och dina hemligheter, kan nog lägga ihop ett och ett ;)

2011-01-04 12:33:42
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback