Sista dagen på Universitetet!

Idag känner jag att jag äntligen har tid och lust till det här :) Har varit mycket de sista dagarna och jag har prioriterat annat än bloggen.. som det kanske märks :) Hade i alla fall ett par grymt roliga dagar när Tiias var här på besök. Nästa gång är det vår tur att komma till dig! :)

Igår var jag återigen på min nya arbetsplats. Personalmöte denna gång :) Är väldigt mycket nya intryck för tillfället, men det kommer att bli riktigt roligt :) På måndag är det äntligen dags!! Fast jag ska dit imorgon igen, då är det avdelningsmöte :P Massor av möten :D Haha!

Idag hade jag det efterlängtade framläggningsseminariumet + opponering. Det är sjukt vad det är psykiskt påfrestande att ställas inför sådana situationer :S Mådde förstås illa imorse, just för att jag var så nervös. Satt med på två stycken seminarium innan det var min tur. Kommer att få ändra lite i mitt arbete, men det gör mig inte speciellt mycket. Fick väldigt bra kritik i övrigt och tycker att det räcker så :P Får bara hoppas att det inte blir utdraget det här. Att jag sitter och ändrar, skickar in, får tillbaka, måste ändra igen, ändrar och skickar in... ja ni fattar nog vad jag menar. Men min examinator förvarnade att det var en lång process, det kunde ta upp till tre veckor innan man får sitt examensbevis. Imorgon ska jag sätta mig ner och påbörja justeringarna, min kära vän Jossan var ju så snäll och skickade ett exemplar med förslag till mig :) Skönt att ha detta avklarat nu i alla fall!!
Gjorde min allra sista dag på Universitetet. Kommer förmodligen inte sätta min fot där på väldigt, väldigt länge :)

Glada Findus får vara med på bild idag. Även om bilden säger en sak så var det faktiskt en riktig kelgris. Han såg bara sjukt arg ut men var precis raka motsatsen :D Tommy och Kerstins lilla charmtroll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback