"Don´t be fancy, just get dancey"

Hade verkligen hoppats på att snön sakta men säkert skulle försvinna. Kan inte påstå att jag var överlycklig när jag vakna och titta ut genom fönstret :S Ännu mer snö!! Usch. Nog för att jag är tacksam för att vi får en riktigt vinter, men tycker väldigt illa om att det ligger kvar så länge :O Har även hört att det kommer dyka upp mer i helgen. Surt! :P Får glädjas med att barnen tycker att det är roligt :)

Hade tänkt ägna denna dag åt opponeringsarbete. Men personen jag ska opponera på har ännu inte skickat sitt arbete, trots att jag mailat om det... Får väl se om det dyker upp under dagen annars får jag väl terrorisera kursansvarige... IGEN! :D Hon borde ha tröttnat på mina frågor vid det här laget :P Ska sätta mig med några andras examensarbeten som man tydligen också skulle läsa, eller hur det nu är.. det kanske inte stämmer det heller. Aja det är som det är.

Är väldigt glad över att träningen är igång igen. Var på Core i måndags (bara tråkiga pass denna dag :S) och igår var jag på Aerobics 1. Glädjerus!! Riktigt roligt pass. Hoppas att Aerobics 2 imorgon är lika roligt :) Blir väl värre sen när jag börjar jobba på allvar, de roligaste passen är 16:30 och allt som oftast verkar det som att jag slutar 16:00 eller senare :( Men när det förbannade snön försvinner kan jag ta cykeln till jobbet och då lär jag nog hinna in till stan innan passet börjar :) I värsta fall får jag försöka hitta andra roliga pass som är något senare på kvällen :)


Kommentarer
Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Haha ja, bitter va ordet! :P Vill ha sommar och sol och långa fototimmar med grönska och sandstränder.. drömmer mig bort

2011-01-12 13:20:49
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback