25-årsfest

Igår hade jag min 25-års fest och jag tycker själv att den blev lyckad. 5-kampen fungerade bra, trots några dispyter om poängsystemet :P Men det ordnade sig fort. Sista gästerna gick hem runt klockan 3 och jag var inte i säng förrän efter halv 4 på natten ;) Kan säga att jag var riktigt trött idag :P Har varit iväg och tittat på mamma som spelade dubbelmatch i Eurobowl, annars har jag inte gjort speciellt mycket :)
Imorgon gör jag min första dag på nya jobbet, lite såpirrigt men det ska nog gå bra :) Ska uppdatera mig lite på nya läroplanen eftersom det är den som är fokus under morgondagen :)







Kommentarer
Fotograf Matilda Bäcker

Helt klart värt att vara lite seg idag, jätteroligt var det! :D

2011-01-09 17:58:27
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback