"Want you to make me feel like I'm the only girl in the world"

Det finns inte mycket ork till annat efter jobbet :P Är helt slut och orkar knappt lyfta ett finger. Igår hann jag bara hem innan jag skulle iväg igen. Kände inte direkt för att träna efter en lång dag på jobbet :S Blev lite sur när jag hade missat att det skulle vara möte efter också :) Jag var inte på humör för det... inte med tanke på att klockan ringde 4:3o imorse :/ Kunde knappt sova under natten för jag fick hela tiden för mig att jag skulle försova mig. Vilket jag inte gjorde. Som tur va så var jag pigg under hela dagen, jätteskönt! :) Hade hur mycket energi som helst när det var dags för Aerobics 2 på F&S :) Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken under James Bond-filmen som är klockan 21 ikväll :) Har bara sett den första nämligen :)


Kommentarer
Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Tack själv! :D Hehe ja jag märkte det :P Ses senare! Kram kram

2011-01-29 10:43:17
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback