Bebisar och gravida magar

En sak som jag har tänkt på väldigt ofta är att jag alltid ser bebisar, barnvagnar och stora gravida magar vart jag än går :P Men detta måste ju helt enkelt ha att göra med att jag själv går och bär på en + att jag längtar nått enormt till november då bebisen ska titta ut. Jag menar, förut så såg jag ju säkert lika många magar och bebisar som jag gör nu fast att jag inte tänkte på det. Helt sjukt :D

Idag var vi förbi gamla lägenheten och fick lite gjort i alla fall :) När Sebastian hade åkt till jobbet lagade jag till lite mat och sedan promenerade jag in till stan. Shoppade ett par nya mammabyxor och lite bebiskläder ;) Kunde inte motstå dom :) Kom precis hem, tog ett par timmar och mina fötter mår allt annat än bra nu :S så det blir soffläge och en bra film :)


Kommentarer
Anna-Clara

Åhhh...vilka söta små saker till bebisen!! Blir faktiskt lite sugen på en till ;-) Det är så roligt och läsa om allt som rör din graviditet:-)

2011-07-20 22:46:51
Hanna

vilka söta kläder =), läser din blogg ibland så roligt att ni ska ha en liten bebis =) kram

2011-07-21 18:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback