Bebisrelaterat :)

Tre arbetsdagar är avklarade och det har minst sagt varit lungt :) Mellan 6-8 barn har de varit under dessa dagar :P Rätt så skönt att det startar lugnt efter min semester :D

Idag har jag gjort lite saker rörande graviditeten och bebisen :) Ordnade en graviditetsförsäkring på If, beställde gratis startpaket från pampers som jag får hämta ut om några veckor :) Alltid bra med gratisprylar :P Gick med i liberoklubben och köpte en söt lite body över nätet som jag absolut inte kunde motstå med Tummen som motiv :) Annat som har hänt de senaste dagarna är att jag för första gången i söndags fick uppleva bebisen hicka :P och att Sebastian i måndags äntligen kände bebisen sparka ♥ :) Underbart!

Jag längtar mer och mer!!! ♥ Går in i vecka 24 imorgon ♥


Kommentarer
Frida

Hej. Gud vilken söt body, vart har du hittat den? Kram Frida

2011-07-31 16:56:25
URL: http://mirakletsomskedde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback