Finbesök av herr och fru Wik

Igår hade vi som sagt besök av Matilda och Micke :) Det blev en riktig spelkväll. Party Alias, tecknet och Trivial Pursuit. Party Alias har jag inte spelat så flitigt innan igår och det var sjukt roligt :) Det skiljer sig från vanliga Alias genom att man ska beskriva kända människor, att man kan hamna på rutor där man ska förklara ord under en bestämd sinnesstämning så som arg, berusad, rädd osv, eller att man kanske måste göra något med kroppen, stå på ett ben, gunga på stolen och lite sånt. Sist men inte minst kan man hamna på en ruta där man är tvungen att berätta en berättelse utifrån orden på ett kort. Jag slapp som tur va det för min fantasi är inte den bästa :P
En riktigt rolig kväll med mycket skratt som alltid när vi ses :) Ikväll är det vår tur att besöka "Wikarna" ;) Då är det nämligen dags för Matildas 25-års fest :D


Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Haha road jag ser ut på bild nr 2 :P

2011-07-09 14:35:57
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback