Trädgårn'

Efter mycket fel så har vi äntligen fått tillbaka vår bil. AC:n fungerar nu och det övriga som hittades är också lagat. Det har typ bara varit fel på den sen vi fick den för två år sedan :S Nästa gång blir det en helt ny bil!!
Men tack vare att vi fick hem den idag så kunde vi åka ut med mormor till Lövdalen och handla blommor till vår trädgård :) Eftermiddagen ägnades åt att plantera om dom i olika krukor och i rabatten. Mormor och Sebastian stod i medan jag hjälpte till när det behövdes :P

Under dagen har jag också träffat underbara syster. Vi tog oss en tur till Halvars och köpte mjukglass, prata en hel del och mötte upp mamma lite senare nere på stan. Sebastian och jag ska nämligen få gardiner i inflyttningspresent så hon ville att jag skulle kika på dom hon hade hittat. Det kommer verkligen bli jättebra :)

Nu på kvällen har jag även hunnit med ett Step 1 pass och nu är jag helt slut i kroppen. Blir lite kvällsmat och sedan mys i soffan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback