Norrtälje

Väska är packad och om några få timmar beger vi oss till Norrtälje. Förkylningen har varken blivit bättre eller sämre så det blir ett besök till Apoteket innan vi åker. Måste inhandla näsdukar, halstabletter och hostmedicin. Usch :/ Jag hade verkligen hoppats på att må betydligt bättre idag, men får hålla tummarna för att det kanske gått över lite till imorgon. Känns lite tråkigt att gå på bröllop och vara genomförkyld :( Men det är ju så det blir tyvärr. Jag hade tänkt att uppdatera över datorn, men den har fått för sig att leva sitt eget liv, vilket den gjorde genom att inte vilja starta upp internet ordentligt. Försökte med det mesta för att få det att fungera men nej. Får bara hoppas att det är tillfälligt och inte nått bestående fel för en ny dator har jag verkligen inte råd att köpa. Tyvärr så vet jag att den förmodligen inte lär hålla året ut, för det är mycket med den som inte är bra! Jag lär nog inte hålla bloggen så uppdaterad i helgen. Och vill datorn vara med när jag kommer hem igen så blir det förmodligen ett inlägg på söndag kväll eller måndag. Hoppas ju kunna lägga in lite bilder, för ett inlägg med bara text är ju hur tråkigt som helst :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback