"Now I'm here, suddenly I see, standing here, it's all so clear, I'm where I'm meant to be"

Ytterligare två kartonger är packade. Har ingen direkt ork att ta tag i flytten när jag kommer hem efter en lång dag på jobbet. Jag vill helst bara lägga mig i soffan tills det att det är dags att gå och sova :P Men idag gjorde jag en kraftansträngning :D Igår orkade jag mig till och med iväg på ett Afro-pass!! Imorgon slutar jag klockan ett så då kanske det blir lite lättare att ta tag i det här hemma + att jag måste packa inför helgens resa. På torsdag efter jobbet (notera att jag har stängning då :/) åker vi upp till Västerås, övernattar där och på fredag morgon åker vi vidare till Rättvik. Årets midsommar blir lite annorlunda, istället för midsommarfirande med sill och potatis, dans kring midsommarstången etc etc så blir det bröllop :) Det är inte varje år man får gå på bröllop och att det blev två inom en månad hör inte till vanligheterna :P Det ska bli jätteroligt och lite nervöst eftersom jag ska vara fotograf :S Har faktiskt varit det under ett bröllop men det var för ett antal år sedan :) Det kommer nog gå bra :)

I det här inlägget tänkte jag faktiskt publicera en bild på min mage, har ju inte gjort det än :P Den är nästan en vecka gammal men magen är ungefär densamma.


Gravid i vecka 18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback