Rensning i full gång

Om två helger har vi tillgång till vår nya lägenhet. Därför är det idag läge att påbörja rensningen av våra förråd + annat som kläder, skor, etc etc. Jag har redan, för några veckor sedan, rensat ut alla de kläder som jag inte ska behålla och idag när jag kom hem från jobbet tog jag tag i alla mina skor. Fick det till 31 par! Och när jag var klar hade jag väl rensat bort en tredjedel ;) Men det är ju i all fall nått :P Mitt nästa projekt är att gå igenom alla handväskor som jag äger. Många av dom har bara legat i garderoben de senaste två åren vilket känns väldigt onödigt. Då kan jag lika gärna göra mig av med dom :P När Sebastian kommer hem ska vi ta tag i våra förråd, inne i lägenheten och även det som vi har nere i huset. Jag kan ju säga att vi i alla fall hade tur med vädret! Det kan fortsätta regna ett tag till :)

Innan:

Efter:




Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Sv: Tack Empa! :)

2011-06-21 14:11:45
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback