Sveriges Nationaldag

Bröllopet i lördags var såå fint! Det kunde inte ha varit bättre. Jättefint väder, jättefin vigsel i kyrkan, och en väldigt lyckad bröllopsfest med mycket skratt. Tack än en gång Micke och Matilda för att vi fick vara med och dela denna dag med er!

Det kommer att komma mer om bröllopet men det blir imorgon. Hela helgen i Norrtälje var otroligt lyckad, mindre roligt med min dunderförkylning som inte vill bli bättre. Sov nästan ingenting inatt, näsan var helt igentäppt :S Idag köpte Sebastian medicin för min rethosta, så jag hoppas att den ger med sig! Känns inte speciellt  roligt att jobba imorgon, öppning och sedan avdelningsmöte på kvällen. Jag hoppas innerligt att jag ska må lite bättre imorgon!!

Sveriges Nationaldag är kanske inte nått jag direkt firar men det är ändå värt att nämna :) Nu är det soffan som gäller för mig!! :)


Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Oj här har man hunnit med att svira om designen på bloggen också, snyggt!!

2011-06-06 22:18:05
URL: http://mwfotografi.blogg.se/
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Sv: Naw, vad gullig du är, tack! :D

2011-06-07 11:52:44
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback