Underbara dröm!

Drömde en underbar dröm inatt. Jag drömde att jag vaknade upp på morgonen och att nästappan, halsont och allt som hade med förkylningen var borta. Att jag kunde ta mig iväg och jobba och därefter att jag kom iväg på ett härligt Aerobicspass på Friskis och Svettis. Ja, jag vaknade ju kort därefter och glädjen försvann, jag kunde inte andas ur näsan, den var helt igentäppt, det gjorde sjukt ont i halsen och när jag försökte hosta smärta det något sjukt i bröstet. Att öppna ögonen var ju lättare sagt än gjort, jag fick ta hjälp utav fingrarna för att få isär de övre ögonfransarna från de nedre då de var helt ihopklibbade :/ Under morgonen ringde jag till Vårdcentralen men de skulle inte återkomma förrän senare in på eftermiddagen. Jag ringde till jobbet och meddela att jag även blir hemma imorgon. Finns inte en möjlighet att kunna jobba i mitt tillstånd. Det hela blir ju värre när det är sånt härligt väder ute och man bara vill ge sig ut på en lång härlig promenad eller som sagt iväg på ett pass och få röra på sig och svettas lite. Hur underbart skulle inte det va!?
Pratade med en dam till slut som bad mig återkomma imorgon för att de inte kunde ta emot mig idag. Så förhoppningsvis får jag tid hos en läkare imorgon och snart få bot på denna envisa förkylning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback